joi, 6 noiembrie, 2025
Home ActualitateFarmecul litoralului românesc la WTM Londra – Mamaia-Constanța, destinația care inspiră

Farmecul litoralului românesc la WTM Londra – Mamaia-Constanța, destinația care inspiră

de Redacția Dotto

“Litoralul românesc este fascinant, oamenii sunt foarte ospitalieri, peisajele sunt fabuloase și cu siguranță ne vom întoarce și la anul, pentru că mai avem multe atracții să descoperim!

Aceasta este doar una dintre impresiile turiștilor englezi, care au vizitat vara trecută stațiunea Mamaia și orașul Constanța. De la poveștile pline de istorie și cultură ale orașului Constanța, la plajele sălbatice din județ sau aromele gastronomiei dobrogene, Constanța și stațiunea Mamaia sunt cunoscute deja de mii de turiști străini.

Pentru a treia oară la târgul internațional de turism World Travel Market din Londra, destinația Mamaia Constanța a fost din nou la înălțime. Desk-ul Mamaia Constanța Black Sea Coast a atras numeroși jurnaliști englezi, content creatori și influenceri dornici să documenteze atracțiile turistice ale destinației și să cunoască mai mult din istoria celui mai vechi oraș cu locuire neîntreruptă din România. Totodată, agenții de turism englezi și alți tour operatori din Europa și-au exprimat intenția să includă stațiunea Mamaia în pachete de vacanță pentru turiștii străini:

“Am stat de vorbă cu câțiva reprezentanți de seamă ai unor reviste și platforme video din Marea Britanie, o piață țintă pentru litoralul românesc. O parte dintre ei au vizitat deja destinația noastră și doresc să revină pentru a descoperi mult mai multe povești. National Geographic Traveller, platforma Nousmadic sau Millenial Magazine sunt doar câteva nume. Cu toții au fost plăcut impresionați de frumusețea plajelor noastre. A doua zi a fost rândul creatorilor de conținut, agențiilor de PR și altor tour operatori să descopere ce au Constanța și stațiunea Mamaia mai bun de oferit. Londra ne-a primit cu multă ospitalitate la a treia noastră participare și suntem pozitivi în privința unor viitoare parteneriate de impact cu agențiile și tour operatorii străini, dar și cu potențiali parteneri media care ne vor sprijini să promovăm orașul Constanța și stațiunea Mamaia în cele mai importante destinații din Europa”, a declarat Sebastian Puznava, Vicepreședinte OMD Mamaia Constanța. 

Odată cu participarea la WTM Londra din acest an, Ambasada României în Regatul Unit în parteneriat cu Asociația RoBoost și FIHR – Federația Industriei Hoteliere din România și APT – Alianța pentru Turism în România au organizat la Institutul Cultural Român evenimentul: ROMÂNIA – Trending, Vibrant & Authentic.

În 5 noiembrie România a fost prezentată ca o destinație turistică autentică și vibrantă. Regatul Unit este a treia cea mai importantă piață sursă de turiști a României în privința nopților de cazare, cu aproximativ 100 de zboruri directe pe săptămână între cele două țări. Marea Britanie găzduiește totodată o comunitate de peste 1,4 milioane de români, fiind un ambasador valoros pentru promovarea culturală și turistică a României.

Țara noastră a fost anul acesta prezentă pe scena TrendFest din cadrul WTM Londra – amplasată în zona imersivă dedicată experimentării trendurilor de călătorie prin experiente interactive, cu un spectacol de dansuri populare oltenești susținut de ansamblul Maria Tănase – Centrul județean de Cultură și Artă Dolj.

Alături de câțiva zeci de co-expozanți, destinația Mamaia Constanța a făcut parte din standul României amplasat în zona dedicată Europei, pe o suprafață de 304 metri pătrați, fiind deschis pe toate cele patru laturi. Vizitatorii au avut acces facil și o perspectivă completă asupra ofertei turistice naționale.

Pe toată durata evenimentului, pe ecranele din standul României la Londra au rulat videoclipurile de promovare realizate de jurnalistul britanic Charlie Ottley.

Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației. OMD Mamaia Constanța scoate în evidență poveștile autentice ale litoralului românesc — locuri, oameni și momente care dau culoare verii și transformă fiecare vizită într-o experiență de neuitat, a transmis Organizația de Management al Destinației Mamaia – Constanța.

S-ar putea să îți placă

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Mai mult