anpc

Directorul ANPC face un bilanț extrem de critic la finalul sezonului estival. Acesta reclamă condițiile la cazare și prețurile mari de pe litoral și nu se sfiește să îi critice nici pe agenții economici pe care îi acuză de, citez, “metehne vechi”. “Am sesizat tarife mari şi foarte mari la cazare, la parcarea autovehiculelor şi chiar şi la mâncare.

Preţuri comparative poate chiar cu staţiunile renumite pentru tarifele exorbitante”, a scris pe pagina sa oficială de Facebook directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Paul Anghel. Directorul ANPC arată cu degetul și spre calitatea serviciilor, dar și spre personalul angajat. „Personal nepregătit, extenuat şi irascibil, atitudine sfidătoare, patroni care nu înţeleg relaţia serviciu/cost/respect, dughenizare”, mai spune Paul Anghel. Acesta subliniază că în acest sezon estival pe litoral și în Deltă au avut loc peste 1.250 de controale, în urma cărora au fost aplicate amenzi în valoare de aproape 3 milioane de lei.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Vezi și

Gimnastică aerobică: România a cucerit patru medalii la Campionatele Europene de la Pesaro

Sportivii români au cucerit, duminică, patru medalii, una de aur, una de argint şi două de…