Farul Constanța a încheiat un parteneriat important cu compania chineză Miniso, într-o colaborare care se va desfășura pe o perioadă de trei sezoane. Acordul vizează în principal Academia Hagi și susținerea dezvoltării fotbalului la nivel juvenil.
Farul Constanța și compania chineză Miniso au oficializat un parteneriat strategic pe trei sezoane, dedicat în special sprijinirii Academiei Hagi. Evenimentul a fost anunțat în cadrul unei conferințe de presă organizate la Baza Sportivă a Academiei, în prezența reprezentanților clubului și ai companiei. CEO-ul Miniso, Liang Tailong, a declarat că acest parteneriat reprezintă prima colaborare a brandului cu un club de fotbal, subliniind că este „o investiție în viitorul sportului, nu doar o sponsorizare.”
„Ne bucurăm să colaborăm atât cu Academia Gheorghe Hagi, cât și cu Farul Constanța, simboluri ale performanței sportive din România. Prin acest parteneriat, ne propunem să inspirăm și să sprijinim copiii și tinerii să își urmeze visurile și să adopte un stil de viață sănătos,”
Tom Liang, CEO Miniso Romania
Doru Toma, cel care a intermediat parteneriatul din partea Miniso, a spus că a fost „cel mai ușor lucru de făcut”, fiind un proiect în care a crezut și pe care s-a bucurat să-l finalizeze. Costin Mega, directorul de marketing al Farului a anunțat că brandul Miniso va apărea pe tricourile copiilor de mingi, oferind vizibilitate în cadrul evenimentelor oficiale ale clubului.
„Această colaborare cu Miniso este un pas important pentru susținerea proiectului nostru de a forma tineri talentați. Atât Academia Gheorghe Hagi, cât și Farul Constanța sunt dedicate excelenței și educației prin sport, iar împreună cu Miniso putem face o diferență importantă”
Gheorghe Hagi – acționar majoritar Farul Constanța
La finalul conferinței, CEO-ul Miniso a primit în dar un tricou personalizat cu numele lui Gheorghe Hagi, ca simbol al noii colaborări.