joi, 23 octombrie, 2025
Home ActualitateSe oprește apa în localitățile Costinești și Schitu, timp de 10 ore

Se oprește apa în localitățile Costinești și Schitu, timp de 10 ore

de Irina

În vederea executării lucrărilor de racordare a noilor conducte la sistemul centralizat de alimentare cu apă, de la intersecția străzilor Gării și Bazarului, din localitatea Costinești, județul Constanța, RAJA S.A. va sista furnizarea apei potabile miercuri, 29 octombrie 2025, în intervalul orar 08:00-18:00.

Pentru realizarea acestor operațiuni, vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Costinești și Schitu.

Investiția face parte din contractul de lucrări derulat prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), CL12 – “Reabilitarea conductelor de aducțiune apă brută și apă potabilă, reabilitarea și extinderea rețelelor de distribuție și de canalizare, stație nouă de pompare apă uzată și conducta de refulare aferentă, reabilitare conducte de refulare existente, din comuna Costinesti, judetul Constanta”, cu o valoare de aproximativ 21 milioane lei.

RAJA roagă toți utilizatorii afectați de această lucrare să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.

Instituția amintește consumatorilor că investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul lor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii ireproșabile și implicit creșterea calității vieții.

Prin implementarea acestora se realizează îmbunătățirea capacității de transport și distribuție a apei potabile, asigurarea debitului de alimentare și a calității apei, reducerea pierderilor în rețeaua de distribuție, siguranța și continuitatea furnizării serviciilor.

Reluarea furnizării apei potabile se va realiza progresiv în fiecare zonă, în funcție de topografia sistemului și pe măsură ce acesta va intra în presiune, cu precizarea că la capetele de coloană și la etajele superioare pot să apară abateri de la acest program.

RAJA atrage atenția consumatorilor că, după reluarea furnizării, apa poate prezenta modificări temporare ale calității, cum ar fi turbiditatea sau culoarea. Totodată, instituția recomandă abonaților să evite consumul de apă potabilă și să o utilizeze doar în scopuri casnice până la limpezire.

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în timp operativ”, transmit reprezentanții RAJA S.A.

S-ar putea să îți placă

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Mai mult