În contextul pandemiei, antreprenorii au avut mai mult timp să-și analizeze business-urile și să ia decizii strategice pentru îmbunătățirea și optimizarea modelelor de afaceri. Printre domeniile de business cu potențial de creștere în 2021 se situează serviciile premium care se adresează pasionaților de mașini, mai exact service-urile de detailing sau cosmetizare auto.
Interiorul este unul dintre cele mai importante elemente ale unui automobil. Fie că vorbim de un low-cost sau de un model de lux, contează foarte mult cum arată interiorul vehiculului. Trecând peste aspectele legate de design şi calitatea materialelor utilizate, curățenia din interiorul mașinii este foarte importantă.
Habitaclul unui automobil spune multe despre proprietarul acestuia, în special dacă este singura persoană care a folosit mașina. Doar dacă te uiti la interior, poţi vedea dacă respectiva persoană este un fumător, este dezordonat, neatent, grăbit, are ticuri şi care este standardul său de viaţă.
Fie că vrei să-ţi vinzi maşina sau doar vrei să o păstrezi în stare cât mai bună, trebuie să dai atenţie interiorului. Și foliile auto sunt la mare căutare.
Deşi pare un aspect neimportant, curăţenia unui interior este unul dintre cele mai neglijate elemente la un automobil. Din păcate, aceasta nu este reglementată de nicio lege, cu excepţia normelor bunului simţ.