luni, 15 aprilie, 2024
Home Tehnologie & Media Televiziunea, în scădere în SUA

Televiziunea, în scădere în SUA

de Andrei Cernat

Televiziunea pierde teren în favoarea online-ului. Cel puțin în America, acolo unde audiența emisiunilor din „Noaptea Alegerilor” (Election Night) a scăzut vertiginos față de cea din 2016, notează publicația Variety.

Conform sursei citte, la alegerile din 2020 s-au uitat 56,9 milioane de americani. Sunt cifre în scădere cu 20% față de 2016. Acum patru ani erau în fața televizoarelor nu mai puțin de 71,4 milioane de telespectatori din SUA.

Cea mai urmărită televiziune în Election Night a fost, de departe, Fox News, care a avut 13,6 milioane de privitori. A urmat CNN cu 9 milioane și MSNBC cu 7,3 milioane. ABC a fost pe poziția a patra – 7,3 milioane de telespectatori, urmată de NBC (6,1 milioane) și CBC (4,3 milioane).

Ca o comparație, NBC a fost cea mai vizionată televiziune în urmă cu patru ani, cu 12,1 milioane de telespectatori, în timp ce Fox News a avut 11,5 milioane.

Anul acesta Fox News a condus pe segmentul de public cu vârste cuprinse între 25 și 54 de ani. A avut 4,9 milioane de privitori, depășind CNN care înregistra o audiență de 4,4 milioane de urmăritori.

Recordul de audiență pentru televiziuni s-a înregistrat la alegerile electorale din 2008, atunci când 71,5 milioane de oameni urmăreau victoria istorică a lui Barack Obama.

S-ar putea să îți placă

Despre DOTTO TV

DOTTO TV este sursa dvs. de știri și analize video concise și imparțiale. La DOTTO TV vom extrage esențialul și vom comprima informația corectă, prompt, rapid și cu sens. Știrile despre cele mai importante evenimente de peste zi vor fi abordate din toate unghiurile și privite din persectiva impactului asupra oamenilor.

@2024 – Toate drepturile rezervate. Site realizat de Sanselo

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Mai mult