Televiziunea pierde teren în favoarea online-ului. Cel puțin în America, acolo unde audiența emisiunilor din „Noaptea Alegerilor” (Election Night) a scăzut vertiginos față de cea din 2016, notează publicația Variety.
Conform sursei citte, la alegerile din 2020 s-au uitat 56,9 milioane de americani. Sunt cifre în scădere cu 20% față de 2016. Acum patru ani erau în fața televizoarelor nu mai puțin de 71,4 milioane de telespectatori din SUA.
Cea mai urmărită televiziune în Election Night a fost, de departe, Fox News, care a avut 13,6 milioane de privitori. A urmat CNN cu 9 milioane și MSNBC cu 7,3 milioane. ABC a fost pe poziția a patra – 7,3 milioane de telespectatori, urmată de NBC (6,1 milioane) și CBC (4,3 milioane).
Ca o comparație, NBC a fost cea mai vizionată televiziune în urmă cu patru ani, cu 12,1 milioane de telespectatori, în timp ce Fox News a avut 11,5 milioane.
Anul acesta Fox News a condus pe segmentul de public cu vârste cuprinse între 25 și 54 de ani. A avut 4,9 milioane de privitori, depășind CNN care înregistra o audiență de 4,4 milioane de urmăritori.
Recordul de audiență pentru televiziuni s-a înregistrat la alegerile electorale din 2008, atunci când 71,5 milioane de oameni urmăreau victoria istorică a lui Barack Obama.