Organizația de Management a Destinației (OMD) Mamaia – Constanța și-a prezentat bilanțul anual într-o conferință de presă susținută de președintele George Măndilă.
Printre altele, el a menționat că s-a început achiziția unei strategii de marketing turistic al Asociației Mamaia-Constanța, dar și că au la dispoziție o cercetare sociologică la nivelul României, pe 3.000 de subiecți, realizată de „Destinația anului 2023”.
Această cercetare vine în sprijinul asociației pentru a afla care este profilul turistului doritor de a veni în destinația turistică și ce reproșează cei care nu aleg Mamaia-Constanța ca destinație turistică.
“Pentru 2024 avem planuri ambițioase: de la 1 mai vrem să începem cu spectacole și concerte în Piațeta Cazino din stațiunea Mamaia. Vrem să facem și câteva filme de prezentare a destinației stațiunea Mamaia. Vrem să facem și infotripuri în minivacanța de 1 mai sau de Rusalii. Vom fi prezenți la târgurile de turism, începând cu târgul de la Romexpo din februarie 2023. Sper ca anul viitor să avem un logo și un slogan, și cel mai bun să câștige” a transmis George Mandilă.