Trenuri directe între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni
HomeActualitateTrenuri directe între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni
Actualitate - sâmbătă 12 decembrie 2020

Trenuri directe între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni

Trenuri directe, între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni, din noaptea de sâmbătă spre duminică. Legătura este asigurată de 72 de trenuri iar preţul unui bilet este de 4 lei.

Durata călătoriei de la Bucureşti Nord la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi de 20 de minute, iar trenurile vor circula la un interval de 40 de minute pe sens.

Legătura directă între Gara de Nord şi Aeroport va fi asigurată pe relaţia Bucureşti Nord – Mogoşoaia – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (şi retur) de 72 de trenuri (36 de perechi).

Primele trenuri care vor asigura legătura directă Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti – Gara de Nord Bucureşti (şi retur) vor fi: IR 10702, care aparţine operatorului naţional CFR Călători, cu plecare din staţia Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.31 şi sosire la Gara de Nord Bucureşti, la ora 00.56. IR 16041, care aparţine operatorului privat Regio Călători, cu plecare din Gara de Nord, la ora 00.30 şi sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.50.

Ultimele trenuri care vor asigura legătura directă Gara de Nord Bucureşti – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (şi retur) vor fi: IR 10741, care aparţine operatorului naţional CFR Călători, cu plecare din staţia Gara de Nord Bucureşti, la ora 23.50 şi sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00.10; IR 16058, care aparţine operatorului privat Regio Călători, cu plecare din staţia Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 23.51 şi sosire la Gara de Nord, la ora 00.16.

Pentru asigurarea legăturii directe între Gara Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA a derulat două mari proiecte feroviare, şi anume: Dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia – Baloteşti (contract în valoare 50,5 milioane lei, finanţat de la Bugetul de Stat) şi construcţie linie nouă pentru Racord cale ferată (din zona Odăile) la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (contract în valoare de 412.719.666 lei, finanţat din fonduri europene şi buget de stat).

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode:

”Este vorba de primul tronson de cale ferată construit de la zero în România din 1984 până în prezent. Proiectul a fost unul complex: s-au construit 3 podeţe, 1 viaduct, 1 staţie de cale ferată şi un punct de oprire în oraşul Otopeni şi s-a realizat racordul de cale ferată la Terminalul T1 sosiri din Aeroport. Arhitectura staţiei are caracter unicat şi este o structură spaţială dispusă sub forma unui arc de cerc”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Verificați și

Răzvan Grădinaru, noul jucător al FC Viitorul

Mijlocașul Răzvan Grădinaru este noul jucător al formației FC Viitorul Constanța. În vârst…