marți, 17 iunie, 2025
Home Actualitate Turiștii din Mamaia, limitați la maximum trei ore de plajă de noul regulament al parcărilor

Turiștii din Mamaia, limitați la maximum trei ore de plajă de noul regulament al parcărilor

de Redacția Dotto
Vergil Chițac PNL
Acest conținut a fost arhivat. Este posibil să nu mai fie relevant.

Primarul Constanței, Vergil Chițac, a postat, în această seară, pe pagina de Facebook, noua sa viziune asupra parcărilor și noile tarife propuse. A reîmpărțit zonele din municipiul Constanța, a introdus o nouă zonă intermediară cu tarif mai mic și a redus proporțional restul prețurilor.

A păstrat limitarea la maximum trei ore de staționare în Zonele 1A și 1B. Interesant este că a introdus la plată parcarea în zonele Cazinou și Hotel Caraiman din stațiunea Mamaia, pe care le-a încadrat în Zona 1A. Asta înseamnă că turiștii care și-au parcat mașina în aceste perimetre pentru a merge la plajă, vor fi nevoiți să se mute după trei ore într-o altă zonă, plătind pentru un alt șezlong și o altă parcare. De asemenea, și turiștii care vor merge la cluburile din Mamaia Nord vor avea limită de staționare de trei ore pe zi.

sursa:Facebook/Vergil Chițac
sursa:Facebook/Vergil Chițac

Dragi constănțeni, am luat cunoștință de opiniile pe care vi le-ați exprimat referitor la subiectul parcărilor. Țin să vă mulțumesc pentru implicare și pentru că ați înțeles importanța unei discuții pe marginea unei teme pe cât de sensibile, pe atât de importante pentru viitorul orașului nostru. Am înțeles argumentele acelora dintre dumneavoastră care reclamă că o astfel de măsură poate produce efecte neplăcute pentru unii dintre constănțeni. De aceea, am decis să vin în fața dumneavoastră și a consilierilor locali cu o nouă propunere de zone tarifare. Am concentrat mai bine zona centrală și i-am redus tariful. Am creat o nouă zona intermediară cu tarif mai mic, și am redus proporțional restul prețurilor.Regulamentul rămâne în consultare publică, vom opera modificările necesare în text, conform cu noua propunere de zone tarifare. Consilierii au acum la dispoziție o variantă de regulament care împacă necesitățile viitorului cu nevoile actuale ale dumneavoastră. Ultimul cuvânt le aparține. Dar vă provoc să facem împreună un mic exercițiu de imaginație: Mare parte din rețeaua stradală a Constanței (care înseamnă doar 4% din suprafața orașului) a fost realizată înainte de 1989, iar spațiul pe care îl mai avem la dispoziție, nu ne permite să o îmbunătățim semnificativ. Așadar, arterele pe care circulă autoturismele, autobuzele, bicicletele și pietonii sunt limitate. Pe de altă parte, ce nu este limitat și crește cu cel puțin 2.000 pe an, este numărul autovehiculelor. Acum 10 ani, acestea erau cu 20.000 mai puține pe aceleași străzi! Și vin și vă întreb: oare care va fi numărul lor peste încă 10 ani? Oare cum vor arăta atunci străzile Constanței? Vreau să se înțeleagă foarte clar că prima propunere a fost pe măsura gravității situației, nu pentru că mi-ar face plăcere să împovărez oamenii. Dragi constănțeni, rezolvarea acestei probleme urgente va genera beneficii pentru mobilitatea urbană, calitatea aerului și sănătatea noastră, a tuturor. Am încredere că, împreună, vom reuși să găsim cele mai bune soluții pentru orașul nostru și viitorul lui. Aveți și dumneavoastră, a declarat Vergil Chițac.

S-ar putea să îți placă

Despre DOTTO TV

DOTTO TV este sursa dvs. de știri și analize video concise și imparțiale. La DOTTO TV vom extrage esențialul și vom comprima informația corectă, prompt, rapid și cu sens. Știrile despre cele mai importante evenimente de peste zi vor fi abordate din toate unghiurile și privite din persectiva impactului asupra oamenilor.

@2024 – Toate drepturile rezervate. Site realizat de Sanselo

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Mai mult