Whatsapp a introdus o nouă funcţie

Serviciul de mesagerie mobilă WhatsApp, deţinut de reţeaua socială Facebook Inc, a anunţat că a introdus o nouă funcţie de “coş de cumpărături” care permite utilizatorilor să îşi facă cumpărăturile prin intermediul aplicaţiei.

Serviciul de mesagerie mobilă WhatsApp a anunţat că a introdus o nouă funcţie. Este vorba despre un „coş de cumpărături” care permite utilizatorilor să îşi facă cumpărăturile prin intermediul aplicaţiei, explică reprezentanţii companiei într-o postare pe blogul WhatsAp.

Întrucât tot mai multe cumpărături se desfăşoară prin chaturi, dorim să simplificăm cumpărarea şi vânzarea. Începând de astăzi, suntem încântaţi să aducem coşuri de cumpărături pe WhatsApp. Coşurile sunt excelente atunci când trimitem mesaje companiilor care vând de obicei mai multe articole simultan, cum ar fi un restaurant local sau un magazin de haine. Cu aceste coşuri de cumpărături, oamenii pot răsfoi un catalog, selecţiona multiple produse şi trimite o comandă sub forma unui singur mesaj„, explică WhatsApp.

Prin această nouă funcţie, WhatsApp încearcă să atragă comercianţi şi companii pe aplicaţia sa WhatsApp Business, pentru a-şi gestiona comenzile şi schimburile cu clienţii.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Vezi și

Televiziunea, în scădere în SUA

Televiziunea pierde teren în favoarea online-ului. Cel puțin în America, acolo unde audien…