luni, 8 decembrie, 2025
Home DOTTO NewsPuteți sesiza Protecția Consumatorilor din Constanța și pe WhatsApp

Puteți sesiza Protecția Consumatorilor din Constanța și pe WhatsApp

de Redacția Dotto

Canal de comunicare directă între consumatorii de pe litoral și OPC Constanța. Directorul Oficiului pentru Protecția Consumatorilor, Horia Constantinescu, a anunțat lansarea unui canal de Whatsapp unde pot fi raportate situații ce pun în pericol sănătatea consumatorilor. Neregulile pot fi raportate rapid printr-un mesaj la numărul de telefon 0745 999 111. Cei care doresc să folosească acest număr trebuie să includă în mesaj locația exactă, fotografii relevante și o descriere succintă a abaterilor observate, transmite directorul instituției. Șeful OPC dă asigurări că toate raportările vor rămâne confidențiale. Numărul de WhatsApp este dedicat în special angajaților operatorilor economici, care sunt martorii unor abateri de la lege, ce pot afecta consumatorii.

S-ar putea să îți placă

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Mai mult